Visuomeninis Nr. 90 2017

1-Sale_DVI.jpg

Apie projektą:

Šalis: Lietuva
Plotas: 232,5 m2

„Hypoxi“ sveikatingumo studija

„Hypoxi“ – plačiai pasaulyje žinomas prekės ženklas.  Lietuvoje pirmoji HYPOXI studija duris atvėrė 2017 m., lapkričio mėnesį, Vilniuje. Mūsų inspiracija bei formų paieška, labai aiškiai susiformavo išstudijavus prekinio ženklo veiklos sritį, užsakovo pageidavimus. Kūnas, kūno struktūra bei įrenginių formos padiktavo  švelnios, aptakios, skaidrios erdvės įvaizdį. Norėjome klientui suteikti namų jaukumo pojūtį. Labai džiaugiamės, kad užsakovas neišsigando nestandartinių medžiagų, kaip polikarbonatas, panaudojimo intejere. Ši medžiaga suteikė galimybę atsisakyti standartinių pertvarų sprendinių ir žaisti šviesa, pabrėžti formas. Integruotas dimeriuojamas apšvietimas pertvarose taip pat leido neapkrauti lubų, turėti maksimaliai švarią erdvę. Spalviniai sprendiniai  priimti atsižvelgiant į pateiktą prekinio ženklo „brandbook'ą“.

English:

In November of 2017 a worldwide known brand – HYPOXI, has opened the door of their representative studio in Vilnius. The inspiration for the studio interior design was majorly influenced by the brand and scope of the product. Human, human’s body and its structure, form of the ''Hypoxi'' equipment has determined gentle, sleek and clear shapes. Client has accepted contemporary ideas, therefor nonstandard materials, such as polycarbonate has been introduced into the interior. This material gives opportunity to replace regular partitions, play with forms and options for the lightning.
Installation of dimmable lighting in partitions has caused an impression of more bright and clear space, leaving ceiling plane as clear as possible. Colour pallet of the studio has been adapted to ''Hypoxi'' brand book.

Fotografijų autorius: Leonas Garbačauskas.