Visuomeninis Nr. 10 2006

Kuriant naują UAB „Vagos prekyba“ prekybos naująjį knygyno veidą buvo sukurtas išskirtinis, įdomus ir veržlus interjeras kuris sėkmingai pritraukia tiek jaunimą, tiek ir vyresnio amžiaus pirkėją. Kūrybinio proceso metu buvo atsižvelgta į visą prekybinę kompoziciją, norėdami paveikti pirkėją keletu psichologinių gudrybių, įvilioti jį iki pat patalpų centro. Dar kylant eskalatoriumi į prekybos centro antrą aukštą dėmesį patraukia šviestuvas, atraktyvūs šviečiantys organinio stiklo stelažai – vitrinos, o nuo pat įėjimo pirkėją lyg upės vaga pagauna kilimo raštas, nusinešdamas  iki atokiausio patalpų kampo.                        


Knygyne aiškiai išspręsta ir struktūrizacijos funkcija – numatyta patogi ir ergonomiška vieta kasoms,  klasifikuota literatūra, yra atskira zona vaikams, jaukus skaitymo kampelis, sektorius verslo dovanoms ir prekybai suvenyrais bei pagalbinės darbo patalpos.                         Projektuojant šio knygyno interjerą, pirmiausia buvo stengiamasi pabėgti nuo itin akademiško ligšiolinio įvaizdžio. Dizainerių kolektyvas stengėsi patalpoms suteikti dinamikos, veržlumo, klubinės atmosferos, kuri pritrauktų pirkėją, primindama, kad knyga taip pat įsiveržia nauju įvaizdžiu į mūsų technokratišką visuomenę. Buvo atsisakyta griežtos geometrijos, klasikinių formų ir visiems pabodusios medžio imitacijos, kurioje paskesta ir magiškai dingsta prekė. Tikslas – įdomus fonas, netrukdantis dominuoti knygai. Knygynui pasirinkome pilką  ir juodą spalvas, kurios neužgožia viršelių įmantrumo ir draugiškai apjungia visą pasiūlos įvairovę. Sąmoningai pritemdėme patalpas, akcentuodami tik lentynose sudėliotą pagrindinį dekorą – leidinius, o siekiant patalpoms suteikti netikėtumo ir gyvumo, buvo panaudoti oranžiniai inkliuzai, kurie lyg saulėtekis skelbia senų tradicijų knygyno naują užgimimą, naujus laikus.  


UAB „A2 design” kolektyvas