„Ambiente 2018“ tendencijos – čia tradicijos sutinka naujoves

 

 2018 m. vasario 9-13 d. Frankfurte prie Maino susitiks plataus vartojimo prekių gamintojai iš viso pasaulio. „Ambiente“ yra svarbiausias trijų produktų ir paslaugų grupių tendencijų barometras, užsakymų ir dizaino platforma. Ji apima visą plataus vartojimo prekių sritį, susijusią su valgomuoju, virtuve, namų apyvokos reikmenimis, prabangos prekėmis, taip pat būstu, dovanomis ir interjero dekoravimu. 

 

 

Taigi, kas naujo laukia 2018-aisiais? Kas lieka nepakitę? Parodoje bus demonstruojamos ateities interjero dizaino tendencijos. Visus „Ambiente 2018“ tendencijų tyrimus ir kuravimo darbus atlieka „bora.herke.palmisano Trend Bureau“. Šie tendencijų skautai filtruoja atitinkamas esmines įtakas dizainui, menui, architektūrai, madai ir gyvenimo būdui. Tai apima „Ambiente“ dalyvių produktų parinkimą ir jų eksponavimą pagal pasaulines tendencijas.

Kaip savo tendencijų žinučių antraštes, jie pasirinko sąvokas „Sintezė, sąsaja ir ryšys“ (angl. Fusion, Link and Connection). „Taip yra todėl, kad kiekviena iš keturių teminių sričių susideda iš kelių ir kartais net akivaizdžiai prieštaringų aspektų", – sako Annetta Palmisano iš „bora.herke.palmisano Trend Bureau“. „Vis dažniau ieškoma gerovės, prasmės ir alternatyvių galimybių. Daugiausia dėmesio bus skiriama kasdieniams daiktams, rankų darbo daiktams, tvarumui ir būsimam atsparumui ateityje“. Tai konkrečiai atsispindės keturiose stilistinėse kryptyse: „Kukliose regeneracijose“, „Spalvinguose ketinimuose“, „Technologinėse emocijose“ ir „Prabangiuose pasakojimuose“. Dizainą, kuris bus pristatomas, paveikė daugybė įtakų, pradedant nuo kaimiško paprastumo iki baroko prabangos.

 

 

Keturios pasaulinės tendencijos 2018 m.

 

Kuklios regeneracijos - paprasta ir aišku 

Ši tendencija yra ir šiuolaikiška, ir nesenstanti, o tuo pačiu ir paprastas, ir leidžianti atsipalaiduoti. Tai reiškia aiškią, šiuolaikišką gyvenamosios erdvės koncepciją, derinančią nusistovėjusias idėjas su naujomis. Rekomenduojamos medžiagos bus natūralių spalvų mediena, akmuo, betonas, keramika, bambukas ir ketus, glazūruotas arba emaliuotas, taip pat linas ir medvilnė.

 

 

Spalvingi ketinimai – etiškas teiginys, derinamas su stipriomis spalvomis

Šis stilius reiškia stiprias, ryškias spalvas, galingus modelius, dinamiškumą ir gyvybingumą. Medžiagų mišinys, perdirbimas ir tobulinimas vyksta laikantis etikos reikalavimų, užtikrinant, kad produktai yra ne tik įspūdingi, bet ir tvarūs. Perdirbto plastiko, metalo, medžio ir tekstilės gaminiai su raižytais raštais, juostelėmis ir dekoratyvinėmis briaunomis.

 

 

Technologinės emocijos – novatoriškos medžiagos ir emociškai patrauklus dizainas

Stilistinė kryptys su stipria emocija, kuris tuo pačiu metu yra vizuali, sudėtinga ir jautri. Eksperimentavimas su naujomis technologijomis sukuria ne tik šalto pragmatizmo įspūdį, bet ir dizainą, patrauklų savo emocijomis. Ši kryptis apima keletą neįprastų medžiagų ir produktų derinių, pvz., popierius ir linas. Kiti elementai, kurie žadina jausmus, yra labai plona plėvelė, minkštos tekstilės struktūros ir novatoriški vizualiniai akcentai.

 

 

Prabangūs pasakojimai – drąsa  būti prabangiu

Drąsi pasaulinė tendencija, kuri siekia ekscentriškumo ir istorinių ryšių. Šio vaizdingumo siekiama naudojant vertingas Rytų medžiagas ir prabangias detales. Tai apima meninį dekoruoto porceliano, brangakmenių, puošnių odinių dirbinių, brokato, siuvinėjimo ir reljefinių drožinių naudojimą.

 

 

„Ambiente“ – pirmaujanti tarptautinė verslo paroda

Šiek tiek statistikos: 2017 m. Frankfurtas prie Maino pritraukė 4 460 parodos dalyvių iš 94 šalių, penkias dienas eksponuojančių savo naujoviškus produktus ir paslaugas 308 000 kvadratinių metrų parodų plote. Gausiausiai praeitų metų parodoje lankėsi svečiai iš šių dešimties šalių (po Vokietijos): Italijos, Kinijos, Prancūzijos, JAV, Ispanijos, Jungtinės Karalystės, Nyderlandų, Šveicarijos, Pietų Korėjos ir Turkijos. Lietuvai atstovavo 20 įmonių. Tarp 141 000 lankytojų iš 154 šalių, parodą aplankė ir 358 svečiai iš Lietuvos.

„Ambiente“ yra pirmaujanti tarptautinė verslo paroda ir geriausia pasaulyje gaminių, susijusių su valgomuoju, maisto ruošimu, namų ūkio reikmenimis, dovanomis, juvelyriniais dirbiniais, madingais aksesuarais, interjero dekoravimu, namų ir baldų aksesuarų idėjomis, paroda. Tai plataus masto renginys. „Ambiente“ apimtis leidžia pateikti unikalų visame pasaulyje gaminių asortimentą. „Ambiente 2017“ pristatė apie 4 460 dalyvių ir pritraukė 141 000 lankytojų iš 154 šalių, penkias dienas pristatydama tradicinius ir naujoviškus produktus. Ši svarbiausia pasaulinė plataus vartojimo prekių paroda siūlo platų renginių spektrą, programas naujokams, tendencijų pristatymus ir apdovanojimų ceremonijas.

 

Nuotraukų galerija:

              

Daugiau informacijos: 

www.messefrankfurt.com | www.congressfrankfurt.de | www.festhalle.de