Žurnalas „Centras“

 

Žurnalo "Centras" PRENUMERATA

 

Lithuanian_flag  Anonsas  Reklama    
English_flag  Advertise    
Russian_flag  О журнале

 

Norite vartyti žurnalą? Spauskite ant viršelio.

 



           




           
           
Žurnalas

 

„cenTras“ tai:

  • „cenTras“pirmasis specializuotas dizaino ir architektūros žurnalas Lietuvoje.
  • Mūsų tikslas išlikti tiltu tarp dizainerių, architektų bei įmonių, kurias vienija bendros vertybės, kaip produkto funkcionalumas, forma, kokybė ir, kurios siekia trišalio bendradarbiavimo užtikrinančio naudą ne tik bendradarbiaujančioms šalims, bet ir visuomenei.
  • „cenTras“ tai ne vien tik žurnalas. „CenTras“ taip pat yra ir visuomeninis veikėjas dalyvaujantis bei organizuojantis renginius skirtus architektūros ir dizaino įtraukimui į tvarią aplinką bei socialinį gyvenimą.
  • „cenTras“ yra kasmetinio renginio „Dizaino savaitė“ partneris.
  • „cenTras“ kartu su portalu www.interjeras.lt yra jau nuo 2005 m. vykstančio konkurso „Metų interjeras“ organizatorius.
  • „cenTras“ - tai grandis sujungianti architektus, dizainerius, įmones bei visuomenę veiklai siekiant bendrų tikslų.
Istorija:
 
  • 1-as žurnalo „cenTras“ numeris išleistas 1998 metais ir tapo vienu pirmųjų specializuotų dizaino, interjero ir architektūros žurnalu Lietuvoje.
  • Nuo 2001 m. „cenTras“ yra Lietuvos Architektų Sąjungos (LAS) ir Lietuvos Nekilnojamojo Turto Plėtros Asociacijos (LNTPA) partneris.
  • Nuo 2006 m. „cenTras“ yra Lietuvos Dizaino Forumo (LDF) partneris.
  • Nuo 2009 m. „cenTras“ yra Baltarusijos Dizainerių Sąjungos partneris.
  • Nuo 2012 m. „cenTras“ yra Latvijos Dizainerių Sąjungos partneris.
  • Nuo 2013 m. „cenTras“ yra Lietuvos Viešbučių ir Restoranų Asociacijos partneris.
Rinka:
 
  • „cenTras“ platinamas visoje Lietuvoje.
  • Žurnalo „cenTras“ tikslinė auditorija - architektai, dizaineriai bei pasiturintys žmonės siekiantys išskirtinumo savo aplinkoje.
  • Tiražas - 4000 vnt. Periodiškumas 4 numeriai per metus (kovo, birželio, rugsėjo, gruodžio mėn.). Dydis - B4.
  • Dauguma prenumeratorių architektai, dizaineriai bei įmonių vadovai.
Turinys:
 
  • Interviu su labiausiai nusipelniusiais architektais, dizaineriais bei atitinkamos srities visuomenės veikėjais iš viso pasaulio.
  • Progresyviausi pasaulio architektūros objektai.
  • Žymiausių dizainerių interjerai įkvepiantys kūrybiškas idėjas.
  • Modernaus ir šiuolaikinio dizaino pristatymai.
  • Ateities vartotojų tendencijų bei technologinių inovacijų apžvalgos.
  • Naujausių tarptautinių mugių ir parodų apžvalgos.

 

Kontaktai:
Gintautė Kisieliūtė
centras@interjeras.lt
+370 699 26 270

Žurnalo „Centras“ 2018 m.rudens nr. anonsas

   

 

  • Konkurso Architizer 2018 apžvalga
  • Įspūdžiai iš Frankfurto parodos Tendence
  • Karštos Samsungnaujienos iš IFA‘18
  • Kuo skiriasi Lietuvos ir užsienio biurai? Biurų apžvalga
  • Bendradarbystės erdvės
  • Kompaktiškas butas Brazilijoje. Mažas, tačiau stilingas
  • Butas su terasa Italijoje
  • Meniškas viešbutis
  • Kalėjimo rekonstrukcija. Iš kalėjimo į viešbutį
  • Jie ateina. VDA absolventų baigiamieji darbai

       
 

 

Architektūros rūbas. Konkurso Architizer 2018 apžvalga

Teksto autorius Tomas Milkamanavičius

Fasadas, pabrėžtinai ar kukliai, visuomet charakterizuoja statinį ir formuoja pirmą įspūdį. Posakis, kad apie knygą nereikia spręsti iš viršelio, galioja ir architektūrai, tačiau tai tikrai nereiškia, kad viršelis neturi reikšmės. Kaip ir bet kuris kitas elementas, jis gali būti konceptualus, iškalbingas ir kokybiško dizaino. Tokie man pasirodė šie trys fasadai, kurie yra labai skirtingi, tačiau itin charakteringi ir įtaigiai reprezentuojantys pastatus. Jie yra ne tik įdomūs skirtingai fasadą atskleidžiantys architektūros objektai, bet ir aukšto lygio architektūros kūriniai plačiąja prasme.

 
       
 

 

Technologijų mokykla Kanadoje

Teksto autorius Tomas Milkamanavičius 
Fotografijos Stéphane Brugger 
Vieta: Monrealis, Kanada 
Realizacija: 2018 m.

Naujas studentų bendrabučio pastatas yra viena iš sudedamųjų universitetinio komplekso dalių. Kadaise šioje vietoje stovėjusios ledo struktūros įkvėptas kristalo formos pastatas yra lengvas, atviras ir erdvus. Multifunkcinė paskirtis buvo suformuota į vientisą skulptūrišką formą, kurios fasadai komunikuoja su aplinka šiuolaikine maniera, kitaip nei labiau introvertišku universiteto pastatu. Naujo tūrio masyvas buvo „išskobtas“ pietinėje ir rytinėje pusėje, siekiant sukurti erdvę ateityje atsirasiančiam parkui, kuris prasitęs į viešąją pastato dalį.

 
       
 

 

Prabangi 1970-ųjų rekonstrukcija Los Andželo iškyšulyje 

Teksto autorė Gintautė Kisieliūtė 
Fotografijos Adam Letch 
Vieta: Los Andželas, JAV 
Realizacija 2016 m.

Stradella – tai pirmasis įgyvendintas architektų bendrovės SAOTAprojektas Los Andžele. Studija išsiskiria itin prabangių, modernių privačių namų, vilų bei išskirtinių visuomeninių objektų projektavimu. Autoriai mėgsta architektūrinių struktūrų sluoksniavimą, aukščių skirtumus, persidengiančias plokštumas bei apdailos medžiagas, taip pat – vandenį, baseinus, terasas, tampančias nepamainoma įvaizdžio dalimi. Vyraujantys natūralūs atspalviai užtikrina solidumo bei švaros įspūdį, o stilistika tampa maloni akiai kone kiekvienam, nes, nors ir spalviškai konservatyvi, tačiau itin dinamiška.

 
       
 

 

Microsoft biuras Milane

Teksto autorė Gintautė Kisieliūtė 
Vieta: Milanas, Italija 
Nuotraukos Microsoft Italia 
Realizacija 2017 m.

Microsoft biuro interjero projekto tikslas – atspindėti „New World of Work“ (liet. Naujojo darbo pasaulio) koncepciją, paremtą dinamiškos aplinkos svarba. Būtent tokia atmosfera suteikia darbuotojams lankstumo, leidžia atsiskleisti kiekvienai asmenybei, sudaro galimybes komfortiškai dirbti tiek vienišiams, tiek draugijos mėgėjams. Funkcionaliame ir technologiškai pažangiame biure išplečiamos erdvių panaudojimo galimybės, o naujoviški sprendimai padeda išsklaidyti kasdienio darbo rutiną.

 
       
 

 

Inspired biuras

Vieta: Vilnius, Lietuva 
Nuotraukos Leono Garbačausko 
Realizacija 2016 m.

Vilniaus Naujamiestyje, Šaltinių gatvėje, buvusioje žydų rabino pastogėję šiandien verda modernios rinkos komunikacijos agentūros darbuotojų kasdienybė. Pagrindinė veikla – susijusi su kūryba, o tam reikėjo ir tinkamai nuteikiančios, skatinančios aplinkos. Agentūros biuro interjerą kūrusi studija Prusta siekė suformuoti įkvepiančią erdvę, stimuliuojančią kūrybininkus. Stengtasi išvengti tradicinės darbovietės įvaizdžio bei kitu kampu perteikti kūryba gyvenančius ir dirbančius žmones supančią atmosferą.

 
       
 

 

Dizaineris + inžinierius + fabrikantas

Teksto autorius Jonas Malinauskas 

Architektai ir dizaineriai yra linkę skeptiškai vertinti kolegas, atėjusius iš kitų veiklos sferų ir neturinčių formalaus profesinio išsilavinimo. Pavyzdžiui, mechanikai ar inžinieriai yra laikomi pernelyg racionaliais žmonėmis, iš esmės stokojančiais kūrybinio polėkio ir estetinės harmonijos jausmo. Tačiau neretai pamirštama, kad plati profesinė patirtis ir įgimtas mąstymo tikslingumas gali padėti sukurti pakankamai išbaigtus, o kartais net ir tobulus daiktų bei statinių projektus. Vienu iš ryškiausių tokios veiklos pavyzdžių Europos dizaino istorijoje galėtume laikyti Jeaną Prouvé,  savo kūryboje išradingai susiejusį pramoninės inžinerijos ir dizaino pasaulius. 

 

 

Žurnalas: „Centras“

Žurnalo „Centras“ 2018 m.vasaros nr. anonsas

   
  • 2018-ųjų Milano naujienos
  • Tarptautinio architektūros konkurso RIBA apžvalga
  • Lietuviška architektūra: Inblum projektuotas namas Pilaitėje
  •  Konkurso „Geras dizainas 2018“ nugalėtojai
  • Atsakingas vartojimas: daiktai, prikelti antrajam gyvenimui
  • Architektūros kokybės paieškos
  • Viešnagė ąžuolo glėbyje: nakvynė 390 svarų
  • Atidarytas „Pacų viešbutis“ Vilniaus senamiestyje
  • 34m2 namelis medyje
  • Minimalizmas Berlyne
  • Prancūziškas loftas
  • Kitoks realybės jausmas viešbutyje

       
 

Kontekstualios struktūros 

Teksto autorius:Tomas Milkamanavičius

RIBA House of the Year konkursas yra svarbus architektūros įvykis. Kiekvienais metais tarp daugybės pretendentų galima rasti labai įdomių ir drąsių architektūrinių sprendimų, atskleidžiančių gyvenamojo namo temą naujais kampais. Šie trys skirtingi, tačiau labai aukštos kokybės objektai yra kontekstualumo ir dialogo su aplinka pavyzdžiai. Namai pasižymi įvairia architektūrine kalba, kuria mezga dialogą tiek su urbanistine istorine aplinka, tiek su skirtingo charakterio gamtiniu kontekstu. Bendra šių objektų apžvalga atskleidžia dramatiškus ir kitoniškus gyvenimo individualiajame name scenarijus.

 

 
       
 

Šeimos būstas gamtos apsuptyje 

Teksto autorius: Gintautė Kisieliūtė
Fotografijos: Doublespace Photography
Vieta: Ontarijas, Kanada
Realizacija: 2017 m.

Neretai architektūriniai objektai būna paremti tam tikru priežastingumu: ar tai būtų idėjinė koncepcija, nuo kurios priklauso pastato konstrukcijos, struktūra, forma; ar statinio paskirtis, lemianti jo išraišką; ar lokacija, skatinanti prisitaikyti prie vietos konteksto, o gal priešingai – iš jo išsiskirti. Julijos Jamrozik ir Corryno Kempsterio suprojektuoto šeimos namo, esančio gamtos apsuptyje, išvaizdą lėmė būtent aplinka. Natūralu, jog besirenkantieji gyventi nuošaliau, arčiau gamtos, yra pasirengę prisitaikyti prie supančių išteklių ir nekonkuruoti su kraštovaizdžiu,  o įsilieti į  jo ciklą.

 

 
       
 

Langas į ežerą

Teksto autorius: Gintautės Kisieliūtės
Fotografijos: Francis Pelletier
Vieta: Kvebekas, Kanada
Realizacija: 2017 m.

Kiekvienas miesto gyventojas atšilus orams norėtų turėti vietą gamtoje, į kurią galėtų pabėgti ir jaustis komfortiškai, tačiau ne visi gali pasigirti tokiomis erdvėmis kaip šio vasarnamio šeimininkai Kanadoje. Smailiastogis kotedžas, subtiliai dengtas viena apdailos medžiaga – baltuoju kedru, darniai susilieja su gamta ir kartu perteikia modernią stilistiką, minimalistines formas. Taip architektūra tarsi suteikia gamtai pirmaplanį vaidmenį, o pati ramiai įsikomponuoja į apylinkes.

 

 
       
 

Viešnagė ąžuolo glėbyje

Teksto autorius: Gintautė Kisieliūtė
Vieta: Holdičas (Holditch), Jungtinė Karalystė
Nuotraukos: Sandy Steele-Perkins
Realizacija: 2017 m.

Architektūros konkursas RIBA vertina ne tik miesto, bet ir gamtos architektūrą. Visišką privatumą bei unikalią patirtį siūlantis dviaukštis namas, įsitaisęs seno ąžuolo viršūnėje, atvykėliams leidžia susilieti su gamta, pabėgti nuo civilizacijos ir grožėtis natūralumu miško apsuptyje. Siekiant sukurti kuo malonesnę aplinką, namelio viduje galima rasti visa, prie ko esame pripratę kasdieniame gyvenime, o interjerą galima pavadinti netgi savotiškai prabangiu. Tokios viešnagės kaina nakčiai kainuoja nuo 390 svarų.

 

 
       
 

Tarp neogotikos ir art nouveau

Teksto autorius: Jonas Malinauskas

Sakoma, kad moters išorinį patrauklumą lemia jos figūros privalumai ir drabužių sukirpimo stilius, tačiau tikrąjį žavesį atskleidžia smulkmenos ir detalės, pabrėžiančios jos savitumą. Panašiai yra ir su miestais –  dėmesį visų pirma traukia visiems žinomi architektūros objektai, tačiau tikroji konkrečios vietos dvasia atsiskleidžia per kuklius, žmogiškąjį mastelį atitinkančius objektus. Pavyzdžiui, Paryžių visame pasaulyje garsina ikoninis Eifelio bokštas, Triumfo arka, Luvro ansamblis ir daug kitų garsių pastatų. Tačiau žavingą šio miesto atmosferą kuria ir kur kas kuklesni statiniai –  pavyzdžiui, po visą Paryžiaus centrą pasklidę grakštūs metro pavilijonai, kurių kilmė siejama su garsiojo art nouveau epochos architekto Hectoro Guimard’o vardu. 

 

 
       
 

Paskelbti nacionalinio konkurso „Geras dizainas 2018“ nugalėtojai

Teksto autorius: Lietuvos dizaino forumas 

Gegužės 7-osios vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, Vilniuje, jau septintus metus iš eilės buvo išdalinti nacionalinio konkurso „Geras dizainas“ apdovanojimai. Per iškilmingą ceremoniją įteikta 10 konkurso prizų ir 21 diplomas. Lietuvos dizaino prizas „Geras dizainas“ – kasmetis konkursas, skirtas geriausiam dizainui šalyje atrasti ir paminėti. Konkursui teikti paraiškas kviečiami Lietuvoje dirbantys dizaineriai (bet kurios šalies piliečiai) ir čia veikiančios įmonės. Vertinti priimami per dvejus metus iki konkurso užbaigti (sukurti arba išleisti į rinką) darbai. Šiais metais konkursui buvo pateikta per 230 dalyvių paraiškų. Jos pasiskirstė dešimtyje įvairias dizaino sritis apžvelgiančių kategorijų: baldai ir šviestuvai, interjeras, interjero elementai, koncepcija, kostiumo dizainas, leidinys, mados aksesuarai, produkto ir industrinis dizainas, paslaugų ir socialinis dizainas, vizualinis identitetas.

 

Žurnalo „Centras“ naujausio 2018 m. pavasario nr. anonsas

 
  • Šviežiausios interjero bei dizaino tendencijos
  • Kelno parodos „IMM 2018“ naujienos
  • Išskirtiniai Frankfurto mugės „Ambiente 2018“ eksponatai
  • Keraminių plytelių mados „Cevisama 2018“
  • Intriguojantis „Salone del Mobile 2018“ anonsas
  • Pats pačiausias konkurso „Metų interjeras’17“ 13-ukas
  • Madų labirintu – savojo stiliaus link
  • Populiarėjantis Black & White interjero stilius
  • Prabangus viešbutis su panorama nuo stogo
  • Kaip upė teka po langais
  • Biuras vidury laukų

       
 

Arhitektūros kalba 

Teksto autorius:Tomas Milkamanavičius

Pastatai, kad ir kokie jie būtų, labai panašūs į žmones. Visi jie gali būti ekspresyvūs, kuklūs, harmoningi, elegantiški, kartais agresyvūs. Architektūros kalba itin plati, o architektas programuoja savo kūrinius komunikuoti tam tikrus identitetus, funkcijas, patirtis. Projektuotojas tarsi režisierius žaidžia jo galioje esančiomis priemonėmis, kurdamas visuomenę, užsakovą ir pastatų gyventojus praturtinančius naratyvus. Trys iš pirmo žvilgsnio niekuo nesusiję pastatai yra puikūs daugialypės architektūros kalbos pavyzdžiai.
 
       
 

Minimalizmas gamtoje 

Teksto autorė: Gintautė Kisieliūtė
Fotografijos: Stéphane’o Groleau
Vieta: Ogdenas, Kvebekas, Kanada
Realizacija: 2017 m.

Netoli Jungtinių Amerikos Valstijų pasienio ruožo, nuostabioje Kvebeko provincijoje, mažo miestelio pakrašty, ant ežero kranto, stovi žemas šeimos namas. Aukščio čia nereikia, nes visa, ką norima matyti, yra sulig žeme. Erdvus, daugiau nei 400 m² pastatas driekiasi išilgai ežero kranto ir neišnyra pro medžių viršūnes, todėl apie jo egzistavimą prašalaičiai net nežino. Tokią taikią bei ramią vietovę gyventi pasirinkę šeimininkai nenorėjo trikdyti aplinkos, todėl laikėsi nuosaikios estetikos.

 
       
 

Kompaktiškas butas

Teksto autorė: Gintautė Kisieliūtė
Fotografijos: foto & mohito
Vieta: Gdanskas, Lenkija
Realizacija: 2017 m.

Neretai vartant dizaino žurnalus į didžiules erdves žvelgiama su pavydu, mat jose taip puikiai atrodo daugelis interjero elementų, netinkančių mažoms erdvėms. Tačiau ir visai ankštas būstas gali atrodyti stilingai ir nestokoti estetikos. Kaimyninėje Lenkijoje įrengtas dviejų kambarių butas – puikus pavyzdys, kaip mažame plote sutalpinti visa, ko reikia, ir dar patraukliai pateikti.

 
       
 

Stiklo ir medžio idealistas

Teksto autorius: Jonas Malinauskas

Lotaringijos regiono sostinėje, žavingame Nansi mieste, fajanso, stiklo ir baldų fabrikanto šeimoje, gimė Émilis Gallé (1846–1904), vienas žymiausių art nouveau periodo taikomosios dailės meistrų. Po filosofijos ir botanikos studijų jis ėmė ruoštis perimti tėvo verslą ir išvyko stažuotis į nedidelį Maisentalio kaimelį Vokietijos pasienyje, jau nuo XVIII a. garsėjusį stiklo dirbtuvėmis. Įsidarbinęs pameistriu, jis nuodugniai susipažino su pažangiomis to meto stiklo pūtimo bei dekoravimo technologijomis. 1876 m. jis perėmė į savo rankas tėvo įmonės vairą ir ėmė taikyti naująsias technologijas…

 
       
 

Keraminių plytelių tendencijos 2018 

Teksto autorė: Gintautė Kisieliūtė

Pagrindinės dizaino kryptys, vyravusios pernai, kaip antai marmuras, medienos imitacijos plytelės, balta spalva bei Viduržemio jūros regionų ornamentika puoštos plytelės, džiugins mus ir toliau, tačiau išryškės keletas naujų srovių. Viena didžiausių keraminių plytelių mugių „See you in Valencia. Cevisama 2018“ išskyrė ryškiausias ateinančių metų plytelių dizaino tendencijas.
 
       
 

Kelno baldų paroda “IMM 2018” – hibridai, spalvos ir metamorfozės

Teksto autorė: Rasa Balaišė

Tarptautinių baldų parodų sąraše naujuosius metus tradiciškai pradeda Kelno IMM. Šiais metais paroda vyko sausio 15–21 d.  Kaskart tarptautinėse baldų mugėse regėdami gausią pasiūlą, neišvengiamai dairomės naujienų, įdomybių, drąsesnių kūrybos proveržių. Savo ruožtu, nustebinti siekia ir gamintojai, ieškodami naujų išraiškos formų. Tad kokie jų būdai ir principai, kaip kuriamos tos naujienos? Tarptautinės baldų mugės puikiai pasufleruoja atsakymus į šiuos klausimus.

 

Magazine “cenTras”

  
“CENTRAS” IS:
 
  • “cenTras” is the first specialized design and architecture magazine in Lithuania.
  • Our goal is to stay being a bridge between the designers, architects and companies which share the values of product’s funcionality, form, quality and always seek the tripartite cooperation resulting in overall benefits to all parties as well as the whole society.
  • Besides being a magazine “cenTras” is also a public figure participating in and organizing events regarded to inclusion of architecture and design into environmental sustainability and social life as well.
  • “cenTras” is a partner of the annual event “Dizaino savaitė” (eng. design week) - http://www.dizainoforumas.lt/en.php/designweek
  • “cenTras” together with portal http://www.interjeras.lt is an organizer of time annual contest “Metų interjeras” (eng. interior of the year) since 2005.
  • “cenTras” is an element linking architects, designers, companies and society to common points of participation.
HISTORY:
 
  • 1st “cenTras” edition published in 1998 and became the first specialized design, interior and architecture magazine in Lithuania;
  • Since 2001 “cenTras” is a partner of Lithuanian Union of Architects and Lithuanian Real Estate Development Association;
  • Since 2006 “cenTras” is a partner of Lithuanian Design Forum;
  • Since 2009 “cenTras” is a partner of Belarusian Union of Designers market;
  • Since 2012 “cenTras” is a partner of Latvian Union of Designers;
  • Since 2013 “cenTras” is a partner of Lithuanian Hotel and Restaurant Association;
  • Target audience of the magazine “cenTras” is architects, designers and wealthy people who seek exclusiveness in their environment;
  • Circulation is 4000 units. Periodicity 4 editions per year (March, June, September, December). Size - B4.
  • Most of subscribers are architects, designers and chief executive officers.
CONTENT:
 
  • Interviews with the most prominent architects, designers and coherent public figures of the world.
  • The most progressive objects of the world’s architecture.
  • Interiors of the most famous designers inspiring creative ideas.
  • Presentations of modern and contemporary design.
  • Reviews on events of future consumers’ trends and technological innovations.
  • Up-to-date commentaries of international fairs.

 

Contact:
Gintautė Kisieliūtė
Email.: centras@interjeras.lt
Tel.: +370 699 26 270

 

 

SOME COMPANIES THAT ALREADY HAVE EXPLOITED THE BENEFITS OF “CENTRAS”

 

SOME OF THE MOST PROMINENT FIGURES IN DESIGN AND ARCHITECTURE WHOSE PROJECTS WERE PUBLISHED BY “CENTRAS”
 

  • Architects Ilmari Lahdelma and Rainer Mahlamäki
  • Architects Didzis Jaunzems and Laura Laudere
  • Architect Renzo Piano
  • Architect group: Adam Court, Jon Case, Michele Rhoda, Vanessa Weissenstein, AnnaLisa Cunningham-Cooper, Mark Rielly & Cheriece Lakay
  • Designer Chris McDonough
  • Designer Joe Cesare Colombo
  • Architect Guilhem Eustache
  • Architect / designer Diego Revollo
  • Designer Jory Brigham
  • Architect Marcel Luchian
  • Designer Giovanni Barbato
  • Designer Marcel Wanders
  • Architect Jørgen Hansen-Koch
  • Designer Karim Rashid
  • Designer Ari Kanerva
  • Architect Ralph Germann
  • Architect Enrique Norten
  • Architects Vicente Alcover Ripoll and Louis Moranta Jaume
  • Designer Steuart Padwick
  • Architect Danièle Damon
  • Designer Alexander Lotersztain
  • Architect / designer Gio Ponti
  • Designer Bruno Serrao
  • Designer Laura Kishimoto

 


-->

„Pagaliau dizaineris taip pat yra vartotojas“

 

Tekstas: Frankas A. Reinhardas

Foto: gam.  

 

Nors šveicaras Cuno Frommherzas (gim. 1963) baigė staliaus mokslus, noras kurti paėmė viršų. Ketverius metus praktinės patirties jis sėmėsi interjero dizaino studijoje, o nuo 1996 dirba kaip nepriklausomas dizaineris. Kuo įdomus šis kūrėjas? Jis net nebando koketuoti ir save vadina savamoksliu, o gyvena ir dirba dviejose vietose – 400 metų senumo dvaro rūmuose mažame Schwyzo miestelyje ir studijoje-lofte ketvirtajame dešimtmetyje statytame tekstilės sandėlyje Burgdorfe.

Журнал "CENTRAS"


centras_logo

Факты:

С 1998 издаваемый журнал является первым частным специализированным журналом в Литве. В течении года выходит 4 номерa, которые печатаются общим 4000 экз. тиражом С 2010 года CENTRAS переводится на русский язык и распространяется (подписка) в Белорусии и Калининградской области (РФ).

Читатели журнала – образованные, успешные потребители, которые желают жить стильно в современных домах, работать в удобных, уютных офисах и отдыхать в достойных местах. Специалисты любят это издание из за свежайшей информации о тенденциях со всего мира.

Рекламодатели журнала CENTRAS это мировые супербранды которые позиционируются в товарной группе Люкс:

в товарной группе Люкс:

Absolut

COR

Hwam

Siemens

Alberto Niery

Duravit

Interlübke

Simas

Armani/ Casa

Elica

Jung

Villeroy & Boch

Blanco

Hansa

Laufen

Wittmann

Bulthaup

Hettich

Longhi

Canon

HP

Poliform

Etc.

 

Teл.: +370 5 205 15 71


 

 

-->

„Pagaliau dizaineris taip pat yra vartotojas“

 

Tekstas: Frankas A. Reinhardas

Foto: gam.  

 

Nors šveicaras Cuno Frommherzas (gim. 1963) baigė staliaus mokslus, noras kurti paėmė viršų. Ketverius metus praktinės patirties jis sėmėsi interjero dizaino studijoje, o nuo 1996 dirba kaip nepriklausomas dizaineris. Kuo įdomus šis kūrėjas? Jis net nebando koketuoti ir save vadina savamoksliu, o gyvena ir dirba dviejose vietose – 400 metų senumo dvaro rūmuose mažame Schwyzo miestelyje ir studijoje-lofte ketvirtajame dešimtmetyje statytame tekstilės sandėlyje Burgdorfe.