Karolis Kyzikas
UAB „LT.Project“

Apie projektą:

Pagrindinis autorius: „LT.Project“
Bendraautorius: Karolis Kyzikas, Laima Aleknavičienė, Tovaldas Aleknavičius, Ieva Bagdzevičiūtė
Šalis: Lietuva
Plotas: 263,31 m²

„Douglas“ biuro Vilniuje interjeras

Interjero koncepciją įtakojo trys esminiai elementai:
1. Funkciniai sprendiniai. Biuro erdvė naudojama ir mokymams, darbui su auditorija, tad kėlėme sau užduotį aiškiai atskirti darbo ir reprezentacines zonas, rasti jų tarpusavio ryšį, modeliuoti logiškus ir ergonomiškus žmonių judėjimo srautus.
2. Atvirumo atmosfera. Pirminės erdvės, atvirumo, erdvumo, šviesos pojūčio išlaikymas. Sukurdami atvirą darbo erdvę siekėme sustiprinti komandos bendrumo jausmą. Komfortiškos darbui erdvės įgyvendinimui buvo pasitelkti originalūs akustiniai ir baldų komponavimo sumanymai. Itin didelį dėmesį skyrėme natūralios šviesos sklaidai, įrengdami jai „langus“ per visą biuro erdvę.
3. Firminis identitetas. Interjeru reprezentuoti organizacijos identitetą: atskleisti moteriškumo, grožio, gaivumo, ryškumo, parfumerijos srities dvasią.
Atsižvelgdami į užsakovo funkcinius ir emocinius poreikius, bei išnaudojant pastato architektūros teikiamas galimybes, išvystėme „permatomumo” koncepciją. Kiekviena biuro erdvė turi ryšį su ją supančia aplinka, nepriklausomai nuo tos erdvės uždarumo laipsnio, kiekvienas darbuotojas per stiklą gali matyti, kas vyksta gretimose erdvėse.
Interjero erdvės funkcinis sprendimas formuojamas šešių tūrinių elementų pagalba, kuriuose organizuojama didesnio uždarumo laipsnio reikalaujanti veikla, tačiau jie vizualiai neapribojami, erdvės jungiasi per stiklines pertvaras ar angas.
Atsižvelgiant į atliktą firminio identiteto analizę, šiems tūriams buvo suteiktos skirtingos, ryškios spalvos, kurios atskleidžia stiprų ir drąsų „Douglas“ kompanijos identitetą. Tūrių išorė dažoma ryškesne spalva, o vidus paliekamas šviesus, neutralus. Emociją sustiprina autoriniai kūriniai, atkartojantys biuro koloritą ir meniškai atvaizduojantys grožio industrijos objektus.

English:

Overall conception of the interior was influenced by three essential elements:
1. Functional solutions. Office space also used company employee trainings, so the task was clear division between working space and representational zones, to find their relationship, create logical and ergonomic movement paths
2. Atmosphere of openness. To maintain the primary space atmosphere, sense of its openness, spatiality and brightness. To create space that strengthens team spirit. To ensure a comfortable environment by using original and acoustical furniture solutions. To pay special attention to the diffusion of natural light
3. Brand identity. To represent company with interior design, to reveal the spirit of femininity, beauty, freshness, brightness and perfumery in the interior
In respect of the client functional and emotional needs, and architectural character of the space, the conception of “transparency” was created. Where all office spaces has their connection with the surrounding environment, regardless of the degree of closure of that space, where each worker can see through what is happening in adjacent spaces.
All functional solutions of the space were created with the help of six volumetric elements, in which activities that requires bigger degree of closer are organised. But they are not visually bounded, the spaces joins together through the glass partitions or openings.
In respect of the brand identity analysis, for these six volumes were given different, bright colours, that expresses strong and brave 'Douglas' company identity. These volumes exteriors were painted in bright colours and interior were left neutral. Spaces emotional and colouring effect was enhanced by using the artist paintings on the walls of beauty industry objects.

Nuotraukos: Norbert Tukaj