Crème de la Crème

Sukurti niuansuotą, įtraukiantį kvapų pasaulį, praktiškumu ir rutininiu vartojimu paženklintame prekybos centre. Tai buvo vienas iš svarbiausių šio projekto iššūkių. Reikėjo palikti maksimaliai atvirą erdvę, ir kartu, pasiūlyti, pro šalį einančiam pirkėjui, visiškai kitokią, nei dominuojanti aplinka, atmosferą. Tuo pačiu metu, vėl sprendėme skirtingų prekinių ženklų vizualinės vienybės klausimą ir siekėme sukurti patogią navigaciją pirkėjui. Šiame interjere dera dvi priešybės, racionalumas ir mistifikavimas. Racionalumas. Interjere jis turi akivaizdžių sąsajų su 60-ų stiliumi - medžiagų deriniai (blizgi lakuota faneruotė, žalvario detalės, veidrodžiai, dažytas aliuminis), baldų formos. Siekiant aiškios prekių eksponavimo struktūros, lentynos išdėstytos perimetru ir keliomis simetriškomis sekcijomis, į kurių ritmą įsiterpia personalizuoti prekinių ženklų baldai. Mistifikavimas. Įėjus į parduotuvę pasitinka makiažo stalai su veidrodžiais, kurie iškreipia, mistifikuoja erdvę, pasiūlo kitą realybę, efemerišką kvapų pasaulį. Apie kitokią, ne racionalumu grįstą realybę, byloja ir kasos baldas, tarsi neturintis kitos pusės, konsole pakibęs ant veidrodinio tūrio. Sekcijų-lentynų viršuje išdėstyti stikliniai gaubtai. Tai - Globe de mariée. Jie paplito iš Prancūzijos, kurioje nuo 19 amž. pabaigos pradėti naudoti vestuvių suvenyrams eksponuoti ir saugoti. Šiame interjere jie transformavosi į kepalų sudievinimo objekta, savotišką relikvijorių, kuris suteikia ekspozicinei struktūrai istorinių asociacijų.Šis mistifikavimas neturi kažkokių gilių semantinių laukų, jis pakankamai dekoratyvus, nereikalaujantis intelektualaus įsijautimo. Jo tikslas paslapčia pažadinti kitas vartotojo jusles, kurios padėtų įtraukti į kvapų pasaulį, racionaliai sudėliotą lentynose.

Bendraautoriai:

Karolina Jašinskaitė, Donatas Bručas

Nuotraukos: Leonas Garbačauskas