Visuomeninis Nr. 183 2017

1_pagrindine_erdve_Zibudiene.jpg

Apie projektą:

Pagrindinis autorius: Justė Žibūdienė
Bendraautorius: Dominyka Šulcaitė
Šalis: Lietuva
Plotas: 400 m2

„Glasses On“ parduotuvė

Pagrindinis interjero uždavinys- sukurti dialogą tarp vidaus(parduotuvės) ir išorės(gatvės).
Parduotuvės erdvę sudaro du kontrastingi tūriai – aukštas ir žemas, šiltas ir sterilus. Pirmas kliento įspūdis, įžengus į parduotuvę- nustebinti, bet neišgąsdinti. Todėl aukštojoje praduotuvės dalyje dominuoja natūralaus medžio apdaila. Tolimesnė- baltoji dalis- atlieka perspektyvos, gylio įspūdį.
Vidinė pasuktų gretasienių struktūra sukuria lauko ir vidaus dialogą- parduotuvės erdvė tarsi atsisuka į gatvę. Taip kiekvienai prekei suteikdama atskirą, individualią vietą lentynose.
Reguliuojamas šviesos intensyvumas akinių ekpsozicijoje leidžia sukurti įvairiapusę nuotaiką ir prisiderinti prie aplinkos.

Žiūrėti vaizdo įrašą>>

English:

„Glasses On“ shop

The goal of the interior is to create a dialogue between the inside (the store) and the outside (the street).
The space of the store is composed of two contrasting volumes: high and low, warm and sterile. The first impression after entering the store is awe, but not fear. Natural wood furnishing  is used for this particular reason in the upper part of the store. A further away white part provides perspective and depth.
 
Internal structures of vertical semi-turned columns create a dialogues between inside and outside: the store is as if trying to face the street. This solution helps to provide a separate individual place for every good on sheves. Light intensity of exposition shelves can be fine-tuned to create various moods and to adapt to its surroundings.

Video>>

 

Fotografijų autorius: Leonas Garbačauskas.