Apie projektą:

Šalis: Lietuva
Plotas: 86,8 m2

Sporto salė „Turbofit“

Dizainas inovatyviam sporto klubui ir naujoms patirtims.
TURBOFIT - tai inovatyvus sporto klubas, kuriame susijungia naujų technologijų ir mokslo pasauliai. Tai erdvė, kuri išskirtinai sukurta sporto ir relaksacijos sesijoms poromis ir individualiems užsiėmimas su treneriu. Dizaino kūrybos procese metėm sau iššūkį ir išsikėlėm uždavinius:
– Sukurti modernų dizainą, kuris pritrauktų lankytojus, vertinančius išskirtinumą irsutinkančius mokėti už paslaugas daugiau nei vidutinė rinkos vertė.
Perteikti siūlomų treniruočių įvairiapusiškumą ir treniruočių įrangos privalumusužsiėmimo metu.
Paversti TURBOFIT naujų technologijų erdve.
Kurti raminančią ir išskirtinai jaukią aplinką lankytojams, kurie stresuoja akistatoje sunaujomis technologijomis. Atpalaidavimo patirtys.
Mūsų prielaida buvo, kad klientai būtų atviri modernaus dizaino sprendimams. Mes visi žinom, kad laidų gausybė, naujos technologijos ir akistata su jomis, daugelį žmonių verčia jaustis nejaukiai. Siekiant išvengti šių pojūčių, mes sukūrėme atmosferą be blaškymosi, kurioje žmonės galėtų atsipalaiduoti ir pilnai pajusti sporto klubo paslaugumą ir teikiamą naudą. Dėl šios priežasties naudojome neutralius žaliavinio betono atspalvius dideliuose sienų plotuoseir baltos bei pilkos spalvos baldus. Vandens mėlynumo spalvos detalės sienas jungiančioseerdvėse akcentuoja “brand”o vizualinį identitetą. O grindims parinktos medžio atspalviųgranitinės grindys, ne tik suteikia šilumos ir jaukumo jausmą, bet yra ilgaamžės ir lengvaiprižiūrimos. Vaikai jausis saugiauKitaip nei įprastinis sporto klubas, TurboFit treniruočių trukmė yra tik 20 minučių. Mes sukūrėme vaikų priežiūros ir žaidimų erdvę, kurioje sportuojantys tėveliai galės saugiai paliktisavo atžalas.

Design for innovative Gym experience:
Turbofit is an innovative gym that brings technological and scientific approach to gymexperience. This is a premium experience designed for couples and one-on-one sessions with apersonal trainer. In our design process we were faced with following challenges:
- Create a modern interior that would be appreciated by our audience who are paying more thana market average for their experience.
- Consider all exercise activity requirements and specialised equipment that is connected to theuser during the workout.
- Reflect Turbofit innovative and technological approach.
- Make environment calm and non-intimidating as gym-goers will be stressed with introductionto new technology. Calming experience. Our assumption was that end-users of such service would be open to modern design solutions. We knew that all the wires, new technology and unusual one-on-one experience will surely make most people uncomfortable. To counteract that, we created a non-distracting atmospherewhere people could relax and fully appreciate benefits of the service. For this reason we used neutral colors of raw concrete on large wall surfaces and predominantly white and grey furniture. Aqua blue color-accents on the walls linked space with brand visual identity. Wood-finished granite floor was picked for it’s natural warmth and practical considerations: durability and ease of maintenance. Kids in the gym unlike traditional gym, TurboFit training session lasts only about 20 minutes. We designed achildren zone where visitors can leave their kids for duration of the workout.

Nuotraukos: Martynas Černiauskas