„BoConcept“ jau skelbia kito sezono tendencijas

Tesktas: Gintautės Kisieliūtės specialiai iš Herningo (Danija)


Truputis istorijos

65-erių metų gyvavimo sukaktį švenčiantis Danijos baldų gamintojas, savo sėkmingą istoriją pradėjo kiek eksperimentiniu bei rizikingu keliu. Ilgametės istorijos pradžia buvo tokia: įmonė įkūrta dviejų vietinių amatininkų - Jenso Ærthøj Jenseno ir Tage’o Mølholmo, 1952 metais pastatyta pirmoji moderni gamykla, sudariusi sąlygas gaminti aukštos kokybės, tačiau įperkamus baldus, iki 2006–ųjų parduodamus kitų prekių ženklams, tokiems kaip „Ikea“. 1993 m. pasauliui buvo pristatytas naujasis „BoConcept“ vardas, o Paryžiuje pristatyta ekspozicija pirmojoje vardinėje parduotuvėje. Iki 2006-ųjų bendrovė dar tiekdavo baldus kitoms įmonėms, tačiau nuo tol visą dėmesį skyrė savai produkcijai. Daugelis tokį sprendimą smerkė bei prognozavo kompanijos žlugimą, tačiau 2015 m. prekės ženklas „BoConcept“, daugiau nei 60 metų gyvavęs kaip šeimos verslas, buvo perpirktas privataus kapitalo grupės „3i“ net už 200 mln. eurų. Taigi, prognozės nepasitvirtino ir „BoConcept“ šiandien gali didžiuotis 260 parduotuvių visame pasaulyje, kurių skaičių, kaip ir planuojamą pelną, ketina sparčiai auginti.

 

 

Ideologija

Anot „BoConcept“, šiandieniniame pasaulyje kontrastas tarp skirtingų šalių didmiesčių ir jų gyventojų būdo tapo gerokai mažesnis nei tarp tos pačios šalies miesto ir kaimo gyventojų. Būtent dramatiškas miestų augimas, o tuo pačiu ir būstų kainų kilimas, sukelia tam tikrą problemą, kuomet žmonės renkasi mažesnio ploto butus ar namus, tačiau vis tik nori juos įsirengti gražiai, jaukiai. Taigi šiandien vienas pagrindinių kompanijos tikslų yra patenkinti mažo ploto namų interjero iššūkius ir pasiūlyti tinkamus produktus. Būtent todėl „BoConcept“ savo kolekcijose siūlo tiek didžiuliams būstams pritaikytus masyvius baldus, tiek to paties modelio baldus plonesnėmis briaunomis, mažesnių matmenų; pailginamus valgomojo stalus, kurie gali būti patogiai naudojami švenčių ar susibūrimų metu, tačiau kasdieniame gyvenime neužimti daug vietos; žurnalinius staliukus, atliekančius ir sėdimąją funkciją.

 

  

 

Bendrovė, anksčiau gaminusi baldus prekės ženklui „Ikea“, iki šiol dažnai taiko post-Ikea (liet. po-Ikea) terminą, kuris kiek atspindi „BoConcept“ vietą rinkoje. Turima omenyje, jog dažniausiai pirmąjį būstą įsigiję žmonės įsirengia jį ekonomiškai, su pigesnio prekės ženklo „Ikea“ pagalba, tačiau „BoConcept“ tampa aktualija užauginus vaikus, įsitvirtinus finansiškai, persikėlus į kitą, galbūt mažesnį, būstą – tuomet norisi daugiau kokybės, ekspresyvesnės stilistikos, išraiškingesnio dizaino. Dar vienas kompanijos teikiamas privalumas yra tai, jog pirkėjas gali pats savarankiškai kombinuoti baldus bei dekoro elementus, mat kolekcijos dera tarpusavyje, o jas papildo specialiai sukurtos dekoro linijos. Tačiau pagrindinė idėja, kuria remiamasi yra ta, jog interjero dizainas - nėra tik tik baldai ir dekoro elementai. Visa tai atspindi mūsų gyvenimo būdą, jo pokyčius, madą, technologijas, meninę vertę šiuolaikiniame pasaulyje, netgi ekonominę situaciją, kuri perteikia ir mūsų visų pažiūras, laikmečio vertybes, finansines galimybes. „BoConcept“ stengiasi nuolat sekti žmonių gyvenimo būdą ir kurti jį atspindinčius produktus.

 

  

 

Tendencijos 

„BoConcept“ aksesuarai papildo baldų kolekcijas ir juos galima sėkmingai derinti su visais prekinio ženklo interjero elementais. Išleidus kiekvieną baldą ar jų seriją, taip pat leidžiama ir aksesuarų kolekcija, padedanti pabrėžti šviežiausias tendencijas. Žmonės mėgsta keisti savo namus pagal metų laiką, nuotaikas, šventes, tačiau pokyčiai namuose ir atliekami būtent per detales, kurias „BoConcept“ nuolat siūlo vis naujas, atspindinčias tendencijas ar sezonus. Vieni pagrindinių aksesuarų, sudarančių didelę pardavimų dalį, yra kilimai ir šviestuvai. Čia taip pat galioja taisyklė – visi produktai pritaikyti tiek didelėms, tiek mažoms patalpoms. Kompanija nemažai analizuoja ir žmonių, gyvenančių skirtingose šalyse, įpročius, gyvenimo būdą, vartoseną. Išskirtos dvi pagrindinės stilistikos, kuriomis vadovaujamasi: jaukus skandinaviškas ir modernus metropolitan (liet. didmesčio) stilius.

 

  

 

„BoConcept“ jau atskleidė keletą dizaino tendencijų, kurios vyraus artėjantį sezoną:

  • Gili mėlyna spalva ir toliau karaliaus, tačiau kaip niekad suspindės derinama su švytinčiu sidabru.
  • Auksas sidabrui nenusileis, o šalia jo puikiai tiks sodrus purpurinės ir žalios spalvos duetas.
  • Rudeniški, gilūs rudi, raudoni, geltoni tonai bei velveto ar zomšo audinys suteiks namams jaukumo.
  • Floristiniais motyvais bei gėlių raštais puoštos sienos ar gobelenai vis dar karaliaus tendencijų viršūnėse.
  • Mėgstantiems subtilumą – kompromisas – itin populiarėjantys nude (t.y. natūralūs, švelnūs, žemės) atspalviai.
  • Matiniai paviršiai ir toliau nustelbs blizgiuosius, išskyrus stiklą, kuris kitą sezoną bus itin mėgstamas dizainerių.
  • Sienų dekoras. Tuščios sienos tapo nebeįdomu ir šalta, todėl nereikėtų bijoti puošti jas gyventojų asmenybes atskleidžiančiais elementais ar meno kūriniais. 

 

Nuotraukų galerija:

             


boconcept.com/lt