Gurmaniškas architektų vakaras naujoje interjero galerijoje

 

    
   

Ketvirtadienio vakarą (lapkričio 26 d.), prekybos centre „Ozas“ įsikūrusi „Interjero galerija“ subūrė apie 200 žymiausių šalies dizainerių ir architektų.

 


 

     Rinktinių svečių antplūdžio priežastis dvejopa – oficialų atidarymą paskelbė naujos koncepcijos prekybinė erdvė „Interjero galerija“, kurioje savo 17-ą gimtadienį šventė Lietuvoje pirmas specializuotas dizaino ir architektūros žurnalas „Centras“.  

„Per 17 veiklos metų kartu su savo skaitytojais mes ne tik užaugome – susiformavo visiškai nauja jaunųjų, praktiškai nepriklausomos Lietuvos, dizaino, interjero specialistų karta, - sakė Vytautas Gurevičius, žurnalo „Centras“ vyr. redaktorius. – Mūsų bendruomenė didelė, tad „Interjero galeriją“ pasirinkome ir dėl jos novatoriškumo, ir dėl sutilpti tinkamų erdvių – galerija įsikūrusi 2000 kvadratinių metrų erdvėje“.

 

Šventės kulminacija – paskelbta 11-ojo Metų interjero / Auksinė paletė konkurso darbų pateikimo pradžia. Taip pat bus renkamas „Tautos interjeras“, o kitų metų kovo mėnesį tarptautinis žiuri paskelbs nugalėtojus 11-oje skirtingų nominacijų.

 

Pramoginė gimtadienio ir įkurtuvių dalis – „Ozo“ kino teatre svečiams rodytas Franc Aleu, filmas „El somni“ (liet. Sapnas). „Filmo idėja susijusi su maistu, pasakojama apie 12 patiekalų, todėl šis susibūrimas po „Interjero galerijos“ stogu – jau savaip ir išankstinis Kalėdų šventimas, - sakė Dalia Markevičienė, „Interjero galerijos“ direktorė. – Beje, ir mūsų galerija vienija būtent 12 namų interjerui, jaukumui skirtų prekės ženklų, tarp kurių – „Audrineta“, „Būsto harmonija“, „C&D Style“, „Design+“, „Emira“, „Luxart“, „Miego centras“, „Siguldos baldai“, „Skandiamo“, „Unicorn LT“, „Tempur“ ir „Žana“. Būtent šie salonai svečiams padengė 12 gurmaniškų stalų, kurie vainikavo originalią gurmaniško vakaro idėją.

 

Neseniai įsikūrusios, interjero specialistui ir tiesiog savo namų jaukumu besirūpinančiam žmogui skirtos „Interjero galerijos“ koncepcija – globalėjantis verslas, kuomet vienos srities atstovai susibūrė po vienu stogu, todėl vartotojui gali pasiūlyti didesnį asortimentą bei paslaugų įvairovę. „Mūsų išskirtinumas ir stiprybė – po vienu stogu jungiame labai skirtingus gamintojus, o asortimentas labiau išgrynintas“, - sakė D. Markevičienė.

Daugiau nuotraukų>>