„Unideco“ startuoja interjero dizaineriams skirti pusryčiai

 

Rupjūčio 2 d., penktadienį, 10 val. Vilniuje įsikūrusiame prekybos centre „Unideco“ startuoja originalaus formato renginiai „Interjero dizainerių pusryčiai“. Šie rytiniai užsiėmimai interjero dizainerius kiekvieno mėnesio pradžioje vilios naujomis profesinėmis žiniomis, įdomiomis diskusijomis su savo srities ekspertais ir smagiomis pažintimis.

 


Asmeninio prekės ženklo kūrimas – profesinei sėkmei

Pirmąjame renginyje patarimais, kaip susikurti asmeninį prekės ženklą, dalinsis lektorė, organizacijos „Marketingo mokykla“ įkūrėja ir vadovė Guoda Kotryna Šereikaitė. Jos įsitikinimu, vienas pirmųjų žingsnių, kuriam profesinio kelio pradžioje turi ryžtis interjero dizaineris – asmeninio prekės ženklo kūrimas.

„Asmeninį prekės ženklą, manau, turėtų vystyti kiekvienas. Ir tai nėra tiesiog paskyrų susikūrimas socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“ ar „LinkedIn“. Itin svarbus turinys. Kuo daugiau profesinės medžiagos – tuo geresnio specialisto įvaizdis susidaro. Išskirčiau ir reagavimą į kitų komentarus – tai taip pat asmeninio prekės ženklo kūrimas“, – teigia specialistė ir pataria vengti kivirčų, keiksmažodžių skaitmeninėje erdvėje, naudoti tik racionalią ir konstruktyvią kritiką.

Anot jos, galimas ir atvirkštinis efektas, kuomet ne patys specialistai kryptingai pradeda kurti savo asmeninį prekės ženklą, tačiau jį „netyčia“ sukuria kiti: „Konkretaus žmogaus vardą, pavardę įvedus į „Google“ paiešką, rodomos įvairios jo turimos paskyros socialiniuose tinkluose, kai kur net komentarai portaluose, nuotraukos ir kita informacija. Tai taip pat formuoja specialisto įvaizdį. Šis niuansas galioja kiekvienam iš mūsų, ypač interjero dizaineriams, kurie dažnai dirba kaip laisvai samdomi darbuotojai, o ne atstovauja kokiam nors prekės ženklui.“

„Interjero dizainerių pusryčių“ metu lektorės paskaitos dalyviai sužinos, kas yra asmeninis prekės ženklas, kodėl jis reikalingas ir kokiu būdu praverčia pasirinktame profesiniame kelyje. Specialistė patars į kokius svarbius aspektus reikia atsižvelgti pristatant asmeninį prekės ženklą, kokius socialinius tinklus pasitelkti ir kokį turinį reikėtų kurti.

Didėja poreikis specialistų bendruomenėms 

„Unideco“ rinkodaros vadovė Viktorija Urbelytė pasakoja, kad naują tradiciją atstovaujantys pusryčiai, skirti išimtinai interjero dizaineriams, juose bus aptariama viskas, kas aktualu šios srities specialistui, norinčiam sėkmingai konkuruoti šiuolaikinėje rinkoje: „Interjero dizainerių pusryčių metu diskutuosime specialistams svarbiomis temomis. Pradedant apdailos bei interjero medžiagų, įdomių produktų naujienomis ar galimų partnerių prisistatymais, baigiant teisinėmis, mokesčių ir net marketingo, bendravimo su klientais temomis.“ 

Specialistų bendruomenę Vilniuje bursiantys renginiai vyks erdvėse, įsikūrusiose šalia specialiai interjero dizaineriams ir architektams pritaikyto bendradarbystės centro. Centras duris atvėrė vasaros pradžioje, šiandien jame darbo vietas įsikūrę specialistai. Šalia esanti multifunkcinė erdvė, pritaikyta poilsiui bei transformuojama į renginių zoną su visa reikiama konferencine įranga – joje reguliariai rengiami nemokami, specialistams ar būstą įsirengiantiems klientams skirti seminarai ir renginiai. 

Paskaitą interjero dizaineriams skaitysianti G. K. Šereikaitė  pastebi, kad nors šiandien itin svarbus asmeniškumas ir savęs išskyrimas iš kitų tos srities specialistų, visgi žmonės vis mieliau jungiasi į bendraminčių bendruomenes. Ji pasakoja kartu su bendraminčiais įkūrusi „Utenos moterų pusryčius“.

„Tokio pobūdžio renginių yra Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, tačiau vadinamoje „provincijoje“ jų išties mažai. Pajautėme moterų, ypač vyresnių,  nepasitikėjimą savimi, baimę būti kitokiomis, išskirtinėmis, baimę pradėti kurti savo verslus, užsiimti patinkančiomis veiklomis. Tad sukūrėme bendruomenę, su kuria prie pusryčių, kavos puodelio, galima apie tai padiskutuoti, įkvėpti vienai kitą“, – savo patirtimi dalinasi iš Utenos kilusi lektorė. 

Marketingo specialistės paskaita interjero specialistams „Asmeninis prekės ženklas: būtinybė ar mada?“ rugpjūčio  2 d. 10 val. vyks „Unideco“ prekybos centre. Jame šiandien įsikūrę daugiau nei 33 skirtingi specializuoti apdailos bei interjero salonai ir organizuojami įvairūs renginiai.

Registracija į interjero dizainerių pusryčius: https://www.unideco.lt/akcijos-naujienos-renginiai/kvieciame-i-interjero-dizaineriu-pusrycius