Svarbiausias uždavinys buvo pritaikyti naujas pastato erdves „Medžio stiliaus“ turimai grindų, durų ir laiptų produkcijai eksponuoti. Turėjome sukurti savotišką pasakojimą ir algoritmą – kaip įmonė pasitinka klientą, kaip prisistato ir kokiu principu pristatinėja gaminius.90 proc. salono ir parduotuvės baldų yra suprojektuoti nuo nulio ir pritaikyti konkretiems kliento poreikiams. Įrankiai ir statybinės medžiagos eksponuojami pirmame aukšte esančioje parduotuvėje, todėl salone pavyko sukurti showroom‘o įspūdį.

Užlipus laiptais, klientą pasitinka lounge zona, kurią sąmoningai projektavome erdvią ir su atsiveriančiu vaizdu į Dainų slėnį. Ši klientui skirta erdvė sukuria įspūdį, kad jis pateko į saloną, o ne į parduotuvę.

Didelį dėmesį skyrėme recepcijos baldui. Savo forma jis kontrastuoja su ekspozicija, bet ąžuolo lukšto apdaila atliepia užsakovo pateiktą natūralumo koncepciją. Recepcijoje yra dvi darbo vietos – norėjome, kad salono erdvėje sėdintys darbuotuojai turėtų privatumo jausmą, bet kartu būtų lengvai pasiekiami klientams.Ekspoziciją suskirstėme į tris aiškias zonas – grindų, durų ir laiptų. Tai padeda klientui lengvai orientuotis ir lengvai susirasti dominančias prekes. Ekspozicijos baldams parinkome tamsiai pilką spalvą, nes jos fone eksponatai atrodo gražiausiai. Iššūkis buvo laisvai erdvėje pastatoma lengva metalinė konstrukcija, ant kurios kabinami grindų pavyzdžiai. Kadangi vieno tokio pavyzdžio svoris siekia apie 80 kg, turėjome sukonstruoti tvirtą gaminį, užtikrinantį stabilumą ir drauge atrodantį grakščiai.Ekspozicija baigiasi mediniu amfiteatru, turinčiu dvejopą funkciją. Jis veikia ir kaip „Medžio stiliaus“ laiptų gamybos galimybių pavyzdys, ir kaip konferencijų bei susitikimų zona.


Nuotraukos: Norbert Tukaj