A2SM Architects

Apie projektą:

Bendraautoriai: Sla Malenko, Greta Dailydaitė, Kateryna Davydenko, Karolis Skirtunas
Šalis: Lietuva
Plotas: 6318 m2

„Wargaming“ biuro interjeras

Reikšmingiausia atspirtis ir įkvėpimas, slypintis už pagrindinės Wargaming biuro Vilniuje idėjos, buvo jų pačių produktas – World of Tanks žaidimas. Kartu ir realistinis, ir įsivaizduojamas žaidimo pasaulis buvo perteiktas kaip interjero dizaino koncepcija „Tikra-Netikra“, kuri įgyvendinta subtiliai tarpusavy sąveikaujančių dizaino sprendinių pagalba.
Įėjimo zona - ironiškai susijusi su kiekvieno žaidimo startu, prasidedančiu miško garaže. Akustinės lubų salos perteikia vaikščiojimo po medžių lajomis jausmą, o profiliuoto metalo elementai kuria garažo atmosferą.
Darbo ir bendradarbiavimo erdvės atspindi realistinę žaidimo pusę, ir perkelia tave į skirtingas WoT pasaulio vietoves. Žaidimo žemėlapių atmosfera yra atkuriama pasitelkiant įvairius nestandartinius apšvietimo, grindų, lubų ir sienų dizaino elementus, o interjere naudojamos medžiagos ir spalvos, kaip tam tikros užuominos, atskleidžia žaidimo turinio gausą ir sukuria žaidimo kūrėjams atpažįstamą darbo aplinką.
Siurrealistinė žaidimo dalis atsispindi aktyvesnėse susitikimų ir poilsio zonose. Išskirtiniai renginiai, kolaboracijos ir žaidimo versijos parodo kitą WoT pusę: linksmą, futuristinę, stilizuotą, strateginę, ar tiesiog beprotišką, ir tą puikiai atskleidžia specialiai šiam ofisui kurti grafikos dizaino elementai.
Šiame projekte buvo svarbu sukurti aplinką, įkvėptą žaidimo, vengiant tiesioginių militaristinių nuorodų, laužančią stereotipus ir skatinančią džiaugtis ir didžiuotis žaidimo istorija, pasiekimais ir komanda.

English

The most significant kickback and inspiration behind the main idea for the Wargaming office in Vilnius was their own product – World of Tanks game. Realistic yet imaginary world of the game was translated into the interior design concept “Real-Surreal” and realized through subtle design solutions and interactions.
Reception common area is ironically linked to the beginning of every game, which starts in the garage in the forest.
Work and collaboration areas represent the realistic part of the game, taking you on a journey through the entire game world. Different maps from the game are recreated through various non-standard lighting, flooring, ceiling and wall design elements. Each different interior material and color is a reference of some sorts, showing the abundance of in-game content and creating a working environment that the team can relate to.
A surreal part of the game is mostly depicted in the meeting areas or so-called getaways, each symbolizing not-your-usual WoT. Devoted to special events, collaborations, and modes: fun, mysterious, futuristic, retro, strategic, downright crazy, and reflected by complex multi-dimensional graphic designs.
In this project it was important to build environment around the product while avoiding militaristic references thus attempting to break stereotypes, and to celebrate the product’s legacy and the team behind it. 


Nuotraukos: Norbert Tukaj

732