Kotedžas Bajoruose

Kuo geriau pažinsi užsakovus – tuo paprasčiau išpildyti jų lūkesčius naujų namų interjerui. Kartais sunku iškomunikuoti užsakovui, ko jis iš tiesų nori galutiniam rezultate, bet šiuo atveju džiaugiuosi visiškai atradus bendrą kalbą, ir nuspėdama daugelį dalykų į priekį. 

Pagrindiniai uždaviniai –  nekasdieniški, nenuobodūs, bet išlaikant švaros pojūtį. Truputis klasikos prieskonio, skandinaviško lygumo, ir nors taikytina milimanizmo teorija, interjeras nėra per daug sterilus, dėl jame esančių spalvų. 

English

The better you get to know the customers, the easier it is to fulfill their expectations for the interior of their new home. Sometimes it is quite difficult to communicate to the customer what he really wants for the final result, but in this case I am happy to have a completely common language with my clientes, and to predict many things ahead. 

The main tasks were -  not cassual, not boring, but maintaining a sense of cleanliness. A little bit of classic spice, Scandinavian smoothness and still, the interior is not too sterile, because of the colors it contains, although the theory of Millimanism was applicable.

Nuotraukos: Gerda Ramonė

1481