Nerijus Šmigelskis

Apie projektą:

Pagrindinis autorius: Nerijus Šmigelskis
Bendraautorius: Gintarė Pašukonytė
Šalis: Lietuva
Plotas: 21,65 m2

Kepinių parduotuvė „Duonytė“

Projektas prasidėjo kaip galimybė sovietinio laikotarpio pastatą renovuoti į išskirtinį statinį. Pastatas yra geografiškai patogioje Jonavos miesto vietoje - šalia autobuso stotis, turgaus kvartalas. Į šviežių kepinių parduotuvę buvo siekiama pritraukti tiek vietinius žmones, tiek miestą aplankyti užsukusius svečius pirmiausia savo išskirtinumu. Todėl pastato stilistikos kryptis buvo pasirinkta panaudojant Amerikos dvidešimto amžiaus 30-ųjų-40-ųjų metų kepyklėlių stilistiką bei ją derinant su Lietuvos klasikinės architektūros apraiškomis. Interjero planas - stačiakampio formos, skiriamas į dvi dalis: pagrindinę salę bei pagalbines patalpas. Interjeras kurtas pagrindinei salei išskiriant ją į 2 zonas. Pirmoji - produkcijos zona, kurios ribas nubrėžė išlaikytas pagrindinis įėjimas į patalpas. Antroji zona - klientų, su galimybe parduotuvės funkciją ateityje praplėsti į kavinės, prie langų pristatant staliukus. Rekonstruojant pastatą buvo padidintas langų skaičius bei dydis, įrengtas kampinis langas, siekiant vidinei erdvei suteikti kuo daugiau natūralaus apšvietimo. Taip pat langai padėjo vizualiai išplėsti patalpos dydį.

English:

Interior inspiration became 30’s – 40’s American bakery ideas recreated with a doze of Lithuanian interwar classicism/modernism. Layout of building is simple, rectangle. Partition separates space in two rooms – main hall and ancillary facilities. The main idea for shop interior was to connect past with present. To show that simple shop could be warm and stately luxury. Whole interior has three main colours: white, grey and brown with black details. High class materials – wood, metal, glass are used. Glass holders, goods holders, all goods shells with it’s crown, counters and etc., most of all shop details, every line of it were created only for this place and are unique. Overall interior was made to create emotions, to feel passion for old days, when every detail and every line was immensely important. Our aim was to spread this idea for all ordinary people that luxury isn’t intended for rich people only but may be casual to everyone.

Nuotraukos: Nerijus Šmigelskis