Visuomeninis Nr. 194 2017

01_CELSIS_Salonas.jpg

Apie projektą:

Šalis: Lietuva
Plotas: 700 m2

UAB „CELSIS“ prekybos salonas

Pagrindinis uždavinys - neįprastas prekybinės erdvės pateikimas.Tik įžengus pro salono duris Jus pasitiks užrašas „DIDELI SIEKIAI ĮKVEPIA“. Tai ne tik akcentas, bet ir savybė padedanti išsiskirti iš minios kitų, parodanti kompanijos individualumą ir suteikianti pasitikėjimo. Ekspozicija sąmoningai pateikiama galerijos principu, kartu formuojant pirkėjo judėjimo kelią. Kadangi prekių asortimentas yra labai platus, turėjome rimtą įššūkį išspręsti pozicionavimą, atsižvelgiant į kiekvieno gamintojo reikalavimus. Čia pasitelkėme metalo konstrukcijas, suformuodami tris vienodo dydžio kubus (3x3x3 m.), kuriuose vietą atrado patys stipriausi pasaulinio lygio gamintojai. Viename iš jų sunku nepastebėti „Lauros“. Būtent taip pavadinome viešnią, atvykusią iš HANS BOODT MANNEQUINS. Pastaroji tiesiog spinduliuoja rafinuotą eleganciją, suteikdama ekspozicijai originalumo ir išskirtinės estetikos. Salono interjere vyrauja solidi pilkos betono ir juodos spalvos gama, pagardinta natūralaus mežio tonais. Jaukumo suteikia natūralios samanos, kurios viename iš kubų užsilipo iki viršaus ir suformavo elegantiškos proporcijos žalią sieną kuri vis dar skleidžia kvapą. Veidrodžiai - tai dar vienas svarbus ir dėmesį atkreipiantis akcentas, kuris sukuria pasakiškų atspinžių žaismą ir optines laužytų erdvių iliuzijas.

English:

The main objective was an unusual presentation of a trade showroom. Upon walking into the showroom, the visitors are greeted with a sign saying "HIGH AMBITIONS INSPIRE". This is not only an accent but also a unique detail that will help the company stand out from the crowd, showing its individuality and inspiring trust. The display is consciously presented as an exhibition, thus shaping the path that the buyers move along. Because the assortment of goods is very wide, we took on the serious challenge of solving the positioning in accordance with the requirements of each manufacturer. Here we've employed metal structures, forming three uniform cubes (3x3x3 m) that have their inside space filled with the display of the products by the most prominent world-class manufacturers. In one of these cubes, it would be really hard to miss LAURA. This is how we’ve decided to name our “guest” from HANS BOODT MANNEQUINS. She is facing the shopping centre hall in order to make full use of visitor flow and invites them in. To create the atmosphere of the retail area, we’ve used natural moss. In one of the cubes, the moss managed to climb rather high and is still emitting its aroma. Another important detail is the mirrors, used to create an optical illusion.

Fotografijų autoriai: Leonas Garbačauskas, Diana Garbačauskienė.