Lukas Peršakovas

Formuojant nuotaiką pasirinkta balta spalva, kuriai išraiškingų formų dėka suteikiamas žaismingumas. Kūriant konceptą atsižvelgiama, jog patalpos yra sienamiestyje, beje, pati patalpa tai diktuoja būdama kupina nišų, arkų, akmeninių sienų, todėl kūriant konceptą bėgama kuo toliau nuo prekybos centrų parduotuvėms būdingų bruožų: statikos, monotoniškų atsikartojimų, serijinei gamybai būdingų technologijų ir kt. Nedideliame (apie 100 kvadratinių metrų) plote talpinamos labai skirtingų grupių prekės (batai, kailiniai, rūbai, parfumerija, juvelyrika). Tai apjungiama bendrame koncepte. Jau klasika tapusios tekintos kojos arba rėmų motyvas apvelkamas modernumo apvalkalu ir derinamas su statiškomis ar kaip tik bioniškomis, plastiškomis formomis. Pagrindinis akcentas – stalas, susidedantis iš keturių dalių, kurių įmanomos įvairios kombinacijos, užpildo pagrindinę erdvę. Recepcijos zona minimalistiška, siekiant surišti su bendru konceptu įvedamas filingų motyvas (griovelis) ant prekystalio ir už jo esančioje spintoje, kuri dengia langą. Išraiškingus skraidančios lėkštės formos šviestuvus parinko pati parduotuvė.