<< Grįžti į balsavimą

Apie projektą:

Šalis: Lietuva
Plotas: 38,5 m2

Kviečiame balsuoti už patinkančius interjerus konkurse „Metų interjeras / Auksinė paletė“.

Parduotuvės DRESS2W interjeras

Pagrindinis iššūkis projektuojant – suplanuoti nedidelę, netaisyklingos formos patalpą taip, kad  būtų galima išeksponuoti kuo daugiau drabužių, aksesuarų ir palikti erdvės lankytojams. Buvo nutarta prekes sutelkti palei pagrindinę akliną sieną. Palei langus, natūralios šviesos zonoje – palikti praėjimą ir apsižiūrėjimo zoną pirkėjams.  Tarplangius užpildžius veidrodžiais, lankytojų zona vizualiai padvigubėjo, kas užėjus parduotuvėn, suteikia prabangios  ir neperkrautos erdvės įspūdį.

Spalvinė gama – šviesi monochrominė. Spalvinio akcento vaidmuo paliktas pagrindiniam  interjero elementui – prekių ekspozicijai.

Stilistine prasme šviestuvai, baldai pasirinkti atitinkantys planuojamą asortimentą (puošnūs laisvalaikio rūbai).

Interior of  DRESS2W store

The main challenge in designing was  to plan a small, irregularly shaped room in such a way that it is possible to display as many clothes and accessories as possible and leave space for visitors. It was decided to concentrate goods along the main blind wall. Along the windows, in the area of natural light - leave a passage and viewing area for buyers. Filling the  intervals between windows with mirrors, the visitor area visually doubled. That  gives the impression of a luxurious and uncluttered space when entering the store.

Color range - light monochrome. The role of the color accent is left to the main element of the interior - the exposition of goods.

From a stylistic point of view, the lamps and furniture are chosen in accordance with the planned assortment (elegant casual clothes).

Nuotraukos: Agnė Bareikienė

71