Crème de la Crème parduotuvė

„Haute Parfumerie“ – prancūzų kalba „aukštoji parfumerija“, iškiliausių kvapų kompozitorių iš rečiausių ingredientų kuriamo meno rūšis, suteikianti neprilygstamą juslinę patirtį. Per 15 savo veiklos metų „Crème de la Crème Haute Parfumerie“ tapo aukštosios parfumerijos sinonimu Baltijos šalyse. Kūrybinio proceso metu „Creative Ops“ komanda plačiais potėpiais išreiškė pakylėtumo ir atitrūkimo nuo kasdienybės jausmą.

Nuo pat monumentalaus marmuro fasado lankytojas nuteikiamas nekasdienei patirčiai.

Tiek fasade, tiek interjere itin taisyklingos Striato Olimpico marmuro vertikalios linijos simbolizuoja kilimą aukštyn. Švelniai spindinčio šlifuoto nerūdijančio plieno paviršiai kuria liturginio šventiškumo pojūtį. 

Centrinė kolonų kompozicija ir tarp jų įkomponuotas aukurą primenantis monumentalus aštuonkampis stalas kuria aliuziją į šventyklose vykstančias apeigas, kurių metu smilkstantys kvapai būdavo neatsiejama ritualo dalis. Visu perimetru nišose ritmiškai pakartojami „altoriai“ pabrėžia svarbiausių prekinių ženklų reikšmingumą.

Grakščių atraminių formų metalo alkūnės laiko ore sklendžiančias lentynas ir centrinių stalų tūrius, papildomai pabrėždamos kilimo aukštyn idėją.

Erdvės iškilmingumą žaismingai papildo Davide`o Groppi „Moon“ pakabinami šviestuvai. Priklausomai nuo matymo taško, šviestuvai gali būti suvokti tarsi dangaus skliaute judantys kosminiai kūnai.

Visą butiko plotą dengiantis akvamarino mėlio kilimas tikslingai kontrastuoja su achromatiniu interjeru. Simboliškai akvamarino spalva siejama su ramybe, skaidrumu ir harmonija. Ilgesnio siūlo kilimas taktiliškai suminkština erdvę, sugeria triukšmą ir leidžia susikaupti tyrinėjant parfumerijos meną.

Įvairiaspalviai „Meridiani“ foteliai „Isabelle“ formuoja nuotaikingą poilsio zoną atsikvepiant po intensyvių aukštosios parfumerijos patirčių. 

Interjero fotosesijai buvo atspausdinta 500 vienetų pusiau skaidraus siūlo 3D parfumerijos buteliukų.

Nuotraukos: Darius Petrulaitis

160