„Classic Line Decor“ skaičiuoja dešimtuosius gyvavimo metus, o jubiliejaus proga prekių ženklas džiugins klientus atsinaujinusiu įmonės įvaizdžiu. Apie tai, kaip gimė idėja prekiauti išskirtinėmis namų puošybos detalėmis ir kodėl nusprendė keisti įmonės įvaizdį, pasakoja įmonės vadovė Inga Eimontienė.


„Classic Line Decor“: nuo biuro namuose iki milžiniškų sandėlių

Idėja kurti įmonę gimė iš noro kurti grožį. „Classic Line Decor“ įkūrėja I. Eimontienė anksčiau dirbo interjero dizaino srityje, o didžiausia paskata kurti savo verslą tapo greitai pasaulį beišvysiantis vaikas – moteris norėjo susikurti darbo vietą sau.

Anot I. Eimontienės svarstant apie pavadinimą, norėjosi, kad jis aiškiai apibrėžtų, kuo prekiaujama. Pavadinimo kalba taip pat pasirinkta neatsitiktinai. „Classic Line Decor“ nuo pat pradžių siekė dirbti ne tik Lietuvoje, taikėsi ir į tarptautinę rinką, todėl pasirinktas ne tik lietuviškai kalbantiems klientams atpažįstamas pavadinimas.

Pirmasis „Classic Line Decor“ „biuras“ buvo įkurtas namie, o sandėlys – garaže. „Viskas prasidėjo nuo dviejų žmonių įmonės, o dabar patys turime didelius sandėlius su visa komanda darbuotojų“, – pasakoja I. Eimontienė. Per dešimtmetį įmonei teko patirti įvairių išbandymų, vienas didžiausių – ekonominė krizė. Bet visa tai praėjo, per tą laiką buvo rasti kokybiškesnių prekių tiekėjai – gamintojai, vyko aktyvi įmonės plėtra.

„Classic Line Decor“ pradėjo dirbti ne tik Lietuvoje, iki šiol sėkmingai vykdoma prekyba skandinavijos šalyse, kas gali pasirodyti kiek netikėta. „Įprasta manyti, kad skandinaviškas interjeras gali būti tik labai minimalistinis, modernus, tačiau švedai ir norvegai mėgsta kurti ne pirmą šimtmetį skaičiuojančio namo įvaizdį“, – pasakoja I. Eimontienė.


Reikšmingiausi „Classic Line Decor“ projektai – prabangieji „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ ir „PACAI“ viešbučiai, įmonės dekorus galite išvysti įspūdingo dizaino „Sigmutės kiemelyje“. „Mūsų produktus galite matyti „Cartier“ prekių ženklo reklaminiame klipe, smagu, kad galėjome prisidėti prie pasaulinio garso prekiniam ženklui lietuvių kuriamos, tarptautinei rinkai skirtos reklamos, – pasakoja įmonės vadovė.

Visai neseniai dizainerė Sigita Šimkūnaitė kūrė „Operos ant ratų“ dekorą pasitelkdama „Classic Line Decor“ puošybos elementus tokius kaip sieninės dekoravimo juostos, ornamentinės rozetės luboms. Ne viename Lietuvos mieste pasirodžiusi opera – išskirtinis projektas su ryškiaspalvėmis detalėmis. „O ir aktualus šiandien, kai žmogus negali eiti į teatrą, bet teatras gali atkeliauti pas jį“, – pasakoja I. Eimontienė.

„Classic Line Decor“
vadovė Inga Eimontienė


„Classic Line Decor“ ženklui ateinančią vasarą – 10 metų. „Norisi eiti koja kojon su šiuolaikiniu pasauliu, tobulėti ne tik naujinant produkciją, bet ir kuriant savo įvaizdį“, – pabrėžia I. Eimontienė. „Classic Line Decor“ siekis – tapti modernios klasikos atstovais. „Dabar populiaru derinti klasikines detales su moderniu stiliumi, kurti lengvumo įspūdį, todėl norisi prekių ženklą paversti lengvos klasikos atspindžiu“, – būsimus pokyčius komentuoja I. Eimontienė.

Be to, kad keis logotipą ir bendrą komunikacijos įvaizdį, „Classic Line Decor“ planuoja atnaujinti ir internetinę svetainę. Įmonė siekia, kad klientas galėtų užsakyti prekes nepatirdamas jokių sunkumų. „Turime didelį prekių sandėlį, todėl prekės greitai pasiekia klientus, operatyvumas mums labai svarbus, tad norime, kad tokia būtų ir prekyba internetu. Dabartinė situacija tikrai atvėrė akis, supratome, kad be patogios ir funkcionalios internetinės parduotuvės negalime būti rinkos lyderiais“, – pasakoja įmonės vadovė.

Daugiau informacijos: classiclinedecor.lt