Klientus traukia ne tik patys verslo produktai, bet ir malonus, dėmesį patraukiantis vizualinis pateikimas. Pirkėjui užtenka vos 3 sekundžių, kad nuspręstų, ar jis skirs laiko jūsų produktui apžiūrėti. Todėl fotografai ir dizaineriai turėtų užtikrinti, kad jų sukurtos produktų nuotraukos pritrauktų klientus bei paverstų šią galimybę garantuotu pardavimu. Jūsų produktų fotografija pasirūpinti gali profesionalai „EContent.Store“.

Nuo to, kokį interjerą naudosite produktų fotografijai, priklausys, kokią nuotaiką ir žinutę perduosite savo klientams. Pasirinkę geriausią variantą ne tik leisite potencialiems pirkėjams efektyviai įvertinti jūsų produktus, bet ir padėsite sukurti savo prekės ženklo identitetą bei išskirti produktą iš konkurentų. Čia pateikiamos puikios interjero spalvos ir idėjos, kurias galite pasirinkti savo prekės ženklui reprezentuoti.

Plytelės

Jei kalbame apie išradingumą kuriant dizainą, negalime nepasinaudoti aplink mus esančiais ištekliais. Dažnai net paprasti žmonės plyteles naudoja kaip foną, kad pagerintų bendrą nuotraukų išvaizdą. Plytelės suteikia daug kūrybiškumo, kuris gali padėti pasiekti puikių efektų.

Plytelės pasižymi didele spalvų, matmenų ir išskirtinių raštų įvairove. Todėl dizaineriai gali pasiūlyti nepakartojamą išvaizdą, kurią įvertins klientai. Dažnai produktai išdėstomi plytelės centre arba tam tikroje jos vietoje. Papildomais elementais išryškinus produktą, bus sukurta išskirtinė vizualinė patirtis.

Kontekstinė aplinka

Kontekstinius fonus geriausiai tinka naudoti drabužiams ir aksesuarams. Naudojant šį metodą klientai gali įsivaizduoti esantys asmenys, patiriantys tą pačią situaciją arba naudojantys tą patį produktą, kuris parodytas.

Kontekstiniai fonai praplečia pirkėjų vaizduotę produkto atžvilgiu. Tai galiausiai paskatins juos patenkinti savo smalsumą. Pasirinkite tokį foną, kuris gali pagerinti žmonių patirtį arba padėti spręsti realias problemas. Tokiu būdu jis išryškins jūsų gaminio naudingumą ir kitas jo galimybes.

Mediniai fonai

Mediena, net ir dizaino srityje, gali daug ką pasiūlyti. Mediniai fonai sukelia kaimiškas ir žemiškas vibracijas. Mediena demonstruoja realistinį poveikį, suderintą su konteksto elementais. Kadangi ši medžiaga jau pasižymi realistiniu vaizdu, užtenka lengvai įtraukti gaminį, kad užbaigtumėte natūralų vaizdą kaip visumą ir padarytumėte tobulą kadrą.

Nenaudojamos senos lentos, mėgstama kėdė, stalas, prie kurio valgote, ir net grindys, ant kurių stovite - visa tai turi reikiamą medžio atspalvį. Medienos yra visur, todėl niekada nepritrūksite vietos, kurioje galėtumėte pasiekti vizualinę estetiką.

Juodas fonas

Juoda spalva kaip fonas paprastai naudojama prabangiems gaminiams. Pavyzdžiui, juvelyriniams dirbiniams, kosmetikai ir elektronikai. Ji ne tik visada atkreipia dėmesį iš pirmo žvilgsnio, nes turi tamsiausius atspalvius iš visų spalvų, bet ir išryškina gaminį, todėl gerai matoma kiekviena detalė. Priklausomai nuo gaminio kaip objekto, juodas fonas gali reikšti paslaptingumą ir stilių.

Juodas fonas taip pat suteikia dramatišką efektą ir pasižymi elegantiška bei rafinuota išvaizda. Jame yra kažkas nepaprasto, kas leidžia produktams išryškėti. Jis taip pat sukuria šešėlius ir atspindžius, dėl kurių gaminys tampa reprezentatyvus ir dar ryškesnis.

Neutralios spalvos

Jei manote, kad balta spalva yra per daug paprasta fonui, bet norite į nuotraukas įtraukti šiek tiek įvairiapusiškumo ir ne per daug pribloškiančių komponentų, tuomet išmintingiausia pasirinkti neutralią spalvą. Taip išryškinsite savo gaminį. Neutralios spalvos suteikia pastovų ir modernų stilių, o kartu leidžia žaisti su kitais turimais elementais.

Nors kitiems tai atrodo nuobodoka, šiek tiek kūrybiškumo gali išryškinti jūsų gaminį, kad jis taptų centriniu tašku neutraliame fone. Neutralios spalvos taip pat yra saugiausias pasirinkimas, kurį galima naudoti beveik kiekviename scenarijuje. Jos veikia svetingai ir sukelia teigiamą poveikį žiūrovams.

Tekstūros

Kaip fonas naudojamos tekstūros suteikia natūralų vaizdą ir tikroviškumo efektą produkto fotografijoje. Vizualinė lygumo ar šiurkštumo išraiška padeda pabrėžti tam tikrą sritį ir atkreipti klientų dėmesį į labiausiai vyraujančią nuotraukos dalį. Tekstūra suteikia žiūrovams įspūdžių, kartu išlaikydama pagrindinę ir gerai organizuotą išvaizdą.

#Naudingi patarimai #Garsas #Vaizdas

2022-11-28