Išvenkite nugaros skausmo biure

 

Nugaros skausmas kamuoja ne tik dirbančius fizinį darbą, nuo nugaros skausmo kenčia ir biuro darbuotojai. Dauguma darbuotojų praleidžia apie 40 valandų per savaitę ir kokybiški baldai padeda palaikyti gerą savijautą. Yra keletas būdų, padėsiančių išvengti nugaros skausmo biure.

 

 


Ergonomiška biuro kėdė

Norėdami išvengti nugaros skausmo, naudokite aukštos kokybės ergonomišką biuro kėdę.

Kaip žinoti, kad kėdė ergonomiška? Ergonomiškos kėdės yra pritaikytos darbuotojams: atrama juosmeniui, reguliuojamas aukštis, penki ratukai, patogi sėdimoji dalis. Jei jūsų biuro kėdė neturi šių funkcijų, arba kelia nugaros skausmą, kėdę reiktų pakeisti. 

Naudokitės biuro kėdės atramomis rankoms

Jūsų darbo kėdė turi turėti porankius, kurie padeda išlaikyti tiesų stuburą, ir apsaugo nuo skausmo. Galite pabandyti nuleisti porankius. Nuleidus porankius iškart žemyn krenta pečiai, o stuburas yra spaudžiamas žemyn. Turite pritaikyti savo kėdės porankius taip, kad jie būtų lygiagrečiai su stalo viršumi. Jei porankiai per žemai, nejusdami palinksite į priekį, o tai vargins kaklą ir stuburą. Jei porankiai per aukštai, jūsų pečiai bus pakelti, atsiras spaudimas kakle.

Nepamirškite patogių batų

Kai kurios įmonės turi aprangos kodą, todėl darbuotojai prie aprangos priderina batus, neatkreipdami dėmesio, ar jie patogūs. Patogumą galima suderinti su aprangos reikalavimais. Patogūs ir kojas tausojantys batai turi sugerti smūgius su kiekvienu žingsniu.

Daugelis moterų yra linkę dėvėti aukštakulnius darbe ir gali būti kamuojamos pėdų skausmų. Įsitikinkite, kad jūsų batai būtų tinkamo dydžio jūsų pėdai.

Atsistokite ir pavaikščiokite

Stenkitės išvengti sėdėjimo visą dieną, net jei turite patogią ergonomišką kėdę. Įprotis kuo dažniau atsistoti ir pavaikščioti gali sumažinti nugaros skausmo tikimybę. Stenkitės kartą per pusvalandį pakilti nuo kėdės ir 5 min. pavaikščioti bent po biurą. Tai atpalaiduos jūsų stuburą, ir jūs vėl galėsite grįžti prie darbų.

Atkreipkite dėmesį į savo laikyseną

Nuolat stebėkite savo laikyseną sėdėdami kėdėje. Dėl ilgai išlaikytos nepatogios sėdėjimo pozos gali atsirasti nugaros skausmas. 

Kai sėdite, jūsų pėdos turi remtis į grindis, nugara ir juosmuo patogiai atremti į kėdę, taip pat nepamirškite jau minėtų kėdės porankių.

Daugiau informacijos: ofisasprabangiai.lt