Šiemet kietojo kuro katilų rinkoje – gausybė naujienų. Tobulėjant technologijoms, Lietuvos įmonės pasiekia išties stebėtinų rezultatų, džiuginančių naudotojus. Viena iš jų – bendrovė „Vakaro rasa“, pateikusi viešam potencialių pirkėjų teismui viršutinio degimo kietojo kuro katilą LIEPSNELĖ. Pastarasis žinomas jau ne tik Lietuvoje, kitose Europos valstybėse, bet ir Kanadoje bei Jakutijos respublikoje.

Gaminys neliko nepastebėtas ir metų pradžioje Klaipėdoje vykusioje parodoje „Individuali statyba 2016”. Interjeras.LT komisija, apsilankiusi gamintojo stende, suteikė produktui „interjeras.Lt Rekomenduoja“ ženklinimo teisę.

Šiuo metu kokybe, efektyvumu ir ekonomiškumu pasižymintys katilai puikiai pateisina jiems parodytą pasitikėjimą. Aktyviai bendradarbiaudama su universitetų šiluminės technikos moksliniais darbuotojais įmonė gerina ir optimizuoja katilo technines savybes, gamybos procese naudoja žaliąją energiją, antrinio perdirbimo medžiagas, o optimizuota gamyba leido sumažinti gamybinių atliekų kiekius. Be viso to, didelis dėmesys yra skiriamas produkto išvaizdai, apipavidalinimui, spalvoms, kruopščiam surinkimui, smulkioms akį traukiančioms detalėms.

„Esame socialiai atsakinga įmonė, tad visuomet stengiamės vartotojams duoti teisingus patarimus, ne kartą esame nukreipę potencialius klientus į kitas įmones, kur jiems suteikiamos poreikius atitinkančios paslaugos. Taip dirbdami gauname daug rekomencijų – į mus kreipiasi tų žmonių draugai ar pažįstami, kurių poreikius atitinka būtent mūsų gamyklos gaminiai. Mūsų tikslas nėra parduoti. Norime būti naudingi ir reikalingi, o tuomet jau ir pardavimai sekasi“, – kalba UAB „Vakaro rasa“ atstovai.

Paprašyti įvardinti gaminio privalumus, akcentuoja aptarnavimo ir konstrukcijos paprastumą, veikimo proceso stabilumą ir pastovumą, efektyvumą, ekonomiškumą. Vienas iš svarbiausių šio produkto privalumų – galimybė sumažinti išlaidas kurui net iki 30 %. Gaminio saugumas – dar viena sritis, pareikalavusi specialistų sumanumo.

Ne veltui tobulinant probleminius katilo taškus dvejus metus buvo aktyviai dirbta su TÜV THÜRINGEN atstovais. Dizainas ir kaina – dera tarpusavyje ir neretai sukelia klausimų, kaip tai įmanoma. Konsultacijos su profesionalais įmonės specialistams padėjo pasiekti šiuo metu turimą rezultatą, vertinamą nepriklausomai nuo to, kiek pinigų turi potencialus pirkėjas.

Tai lėmė sparčią plėtrą užsienio rinkose. Kiek Lietuvos įmonių galėtų pasidžiaugti eksportu, turinčiu tikrai plačią geografiją – siekiančiu nuo Jakutijos respublikos iki Čilės ir Argentinos? Šiuo metu bendrovė deda pirmuosius žingsnius Kanadoje. Jos suburta ekspertų, mokslininkų ir praktikų komanda šiomis dienomis dirba ties unikaliais projektais, kurie, tikėtina, leis pasauliui išvysti naują, dar niekur nematytą produktą.

www.vakarorasa.lt, www.liepsnele.eu

Žurnalas: „Interjeras.lt pataria“