„Antalis“ paskelbė žiuri savo kūrybiškumu sužavėjusius dizainerių, interjero architektų ir spaustuvių specialistų projektus. Po 4-is mėnesius trukusio konkurso paaiškėjo pirmaujančio Europoje vaizdinės reklamos medžiagų tiekėjo „Antalis“ surengto konkurso „Antalis Interior Design Award“ nugalėtojai. Tarptautinė žiuri, sudaryta iš pagrindinių dizaino pasaulio žaidėjų, paskelbė savo verdiktą ir apdovanojo drąsiausius bei labiausiai akį traukiančius projektus.

Kūrybiškumo temai atskleisti skirtas konkursas

Interjero dizaineriams, architektams, spaustuvių, reklamos gamybos specialistams ir dizaino mokykloms skirtas konkursas ir trečiąjį kartą rengiama „Antalis Interior Design Award“ apdovanojimų ceremonija leido dalyviams išreikšti savo fantaziją ir kūrybiškumą naudojant „Antalio“ interjero dizainui skirtus produktus.

Konkursui pateikti 537 projektai iš 29 šalių. „Antalis Interior Design Award“ svetainėje paskelbti 411 projektai surinko daugiau nei 36 500 balsų.

Danielis Burenas, vienas tarptautiniu mastu žinomiausių prancūzų menininkų, sužavėjo žiuri savo projektu „Viešųjų pastatų“ kategorijoje. Grupės „Uhoda“ iniciatyva Liège-Guillemins stotis Lježe (Belgija) buvo apšviesta ryškiomis spalvomis. Meno kūriniai buvo išdėstyti po stikliniu stogu, stoties viduje, o skirtingu kampu krintanti šviesa dienos metu kito.

3D kategorijoje talentu suspindėjo Ernesta Jakonytė (Vilniaus dizaino ir technologijų kolegijos interjero dizaino studentė) – ji sukūrė nuostabų povandeninį maitinimo įstaigos pojūtį. Autorė teigia: „Vanduo yra labiausiai paplitusi substancija žemėje. Ir jis reikalingas gaminant maistą. Pasirinkta vandens tema sukuria ramybės jausmą, mėlyna spalva atskleidžia vandens gylio pojūtį.“ 

„Agde“ istorijos ir paveldo įkvėpta Nilda Hernandez laimėjo specialųjį langų dekoravimo prizą už stiklinėms pertvaroms suteiktą grožį „Agde Médiathèque“. Ji sako: „Antalis“ ir „Coala“ produktai padėjo sukurti dekoratyvinių ženklų koncepciją, kuri atspindi ryšį su žeme ir vandeniu.

Originalaus rašto prizo laimėtojas Andrea Ferreras Dorado šį „mėlynojo miško“ motyvą sukūrė natūralia šviesa užlietoms erdvėms. Švelnios spalvos bei subtilios formos suteikia gamtos ir atsipalaidavimo pojūtį.

Taigi konkursas nustebino siūbtelėjusia išradingumo banga.

Agnès Lafarge, „Antalio“ vaizdinės reklamos grupės rinkodaros vadovė, teigia: „Labai džiaugiamės šio trečią kartą organizuojamo konkurso sėkme. Rengdami „Antalis Interior Design Award“,  skatiname spausdinimo technologijų plėtrą ir atveriame naujų galimybių visiems personalizuoto interjero dizaino srities profesionalams. Didelio formato spauda yra puiki kūrybinė ir nuostabi išraiškos platforma. Tai liudija skirtingose kategorijose laimėję projektai.“

132